دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

میوه و سبزیجات شگردهای پخت و پز سریع و آسان دانستنی ها

چگونه گوشت را تُرد کنیم؟,میوه و سبزیجات شگردهای پخت و پز سریع و آسان,چگونه اشپزی کنیم,نکات جدید,دانستنی ها,نحوه اشپزی,اصول تغذیه,اموزش های اشپزی,نکات اشپزی,آموزش آشپزی,انچه در اشپزی باید بدانیم,دانستنی های اشپزی

میوه و سبزیجات شگردهای پخت و پز سریع و آسان دانستنی ها

پیاز: برای اینکه موقع پوست کندن پیاز اشکتان در نیاید، پیاز را زیر آب سرد پوست بکَنید و همانطور که آب سرد جاری است کنار ان پیاز را خُرد کنید. حتی می توانید پیاز را برای چند دقیقه قبل از خُرد کردن در فریزر قرار دهید. برای اینکه پیاز خیلی زودتر سرخ شود و رنگ طلایی پیدا کند کمی شکر روی پیازها بپاشید و سرخ کنید. انواع فلفل: برای جدا کردن پوست فلفل، فلفل ها را روی اجاق یا مَنقل کباب کنید تا به رنگ قهوه ای در بیایند، سپس آنها را داخل یک کیسه پلاستیکی یا کاغذی گذاشته و اجازه دهید تا سرد شود پس از آن پوسته فلفل ها به راحتی جدا خواهد شد.

سیب زمینی: اگربه آبی که سیب زمینی در آن در حال پختن است نمک اضافه کنید سیب زمینی شما تَرَک نمی خورد و از هم نمی پاشد. برای اینکه پوست سیب زمینی راحت تر جدا شود بهتر است بعد از اینکه پخته شد پوست آن را جدا کنید.اگر سیب زمینی تازه ی فصل را برای پختن استفاده کردید اصلا نیازی به پوست کندن آن نیست.چگونه گوشت را تُرد کنیم؟,میوه و سبزیجات  شگردهای پخت و پز سریع و آسان,چگونه اشپزی کنیم,نکات جدید,دانستنی ها,نحوه اشپزی,اصول تغذیه,اموزش های اشپزی,نکات اشپزی,آموزش آشپزی,انچه در اشپزی باید بدانیم,

سیر: برای جدا کردن پوست حبه های سیر کافیست سیر را به مدت ۱۵ ثانیه در ماکرویو قرار دهید. از سرخ کردن سیر در روغن خودداری کنید چرا که هم تلخ میشود هم اینکه خیلی زود میسوزد.

پیاز: برای اینکه موقع پوست کندن پیاز اشکتان در نیاید، پیاز را زیر آب سرد پوست بکَنید و همانطور که آب سرد جاری است کنار ان پیاز را خُرد کنید. حتی می توانید پیاز را برای چند دقیقه قبل از خُرد کردن در فریزر قرار دهید. برای اینکه پیاز خیلی زودتر سرخ شود و رنگ طلایی پیدا کند کمی شکر روی پیازها بپاشید و سرخ کنید.
انواع فلفل: برای جدا کردن پوست فلفل، فلفل ها را روی اجاق یا مَنقل کباب کنید تا به رنگ قهوه ای در بیایند، سپس آنها را داخل یک کیسه پلاستیکی یا کاغذی گذاشته و اجازه دهید تا سرد شود پس از آن پوسته فلفل ها به راحتی جدا خواهد شد.

گوجه: برای جدا کردن پوست گوجه خیلی آسان و سریع، فقط کافی است چند ثانیه گوجه را داخل آب جوش بیاندازید و سریع خارج کنید و خیلی راحت پوست آن را جدا کنید.

آب لیمو یا پرتقال: لیمو ها یا پرتقال ها را قبل از آب گرفتن به مدت ۱۵ ثانیه در ماکروویو قرار دهید، به این ترتیب آب بیشتری به دست خواهید آورد.

پرتقال و گریپ فروت: اگر این مرکبات را به مدت ۵ دقیقه در آب در حال جوشیدن بیاندازید، پوست و همچنین لایه ی سفید داخل میوه به راحتی و بدون دردسر جدا خواهد شد.

 

مطالب بیشتر از سایت ما

مقدار زیادی کدو دارم، چه کارشان کنم؟ دانستنی ها

پلو ؛ کته یا آبکش دانستنی ها

چه خوراک هایی را نباید شست؟ دانستنی ها

روش پخت گل کلم دانستنی ها

نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها دانستنی ها

بستنی بادام طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی

ژله توت فرنگی ژله لیمو

شیرینی خرما وعسل کیک صبحانه

ککتل میوه با بستنی بستنی

سوهان گردویی نان فانتزی