دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

پیتزا مخلوط پیتزا تابه ای

پیتزا,خمیر پیتزا,پیتزا ساده,آموزش آشپزی,پیتزا بدون فر,پیتزا پپرونی,غذاهای فست فود,پیتزا تابه ای,پیتزا مخلوط,پیتزا سوسیس,پیتزا مخلوط

پیتزا مخلوط پیتزا تابه ای

آب و شکر را مخلوط کرده و پس از حل شدن شکر خمیر مایه را افزوده و کنار می گذاریم به مدت ۷ دقیقه تا ۲ برابر گردد. روغن مایع ،نمک، و شیر را داخل ظرف ریخته و خمیر مایه به عمل آمده را به آن اضافه می کنیم وقتی مواد با هم مخلوط شدن آرد را کم کم به آن می افزاییم تا خمیری لطیف بدست آید. روی خمیر را پوشانده به می گذاریم به مدت ۲۰ دقیقه در جای گرم تا ور بیاید. گوشت و پیاز را به همراه رب و ادویه تفت می دهیم. کف ظرف مورد نظر را چرب کرده و خمیر را بعد از استراحت در آن پهن می کنیم و به ترتیب گوشت تفت خورده سوسیس ،قارچ، کالباس، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و پنیر را روی می ریزیم. و روی ظرف را پوشانده و مجددا کنار می گذاریم تا خمیر استراحت دوم را کند. بعد از آن پیتزا را به مدت ۲۰ دقیق در طبقه وسط فر با دمای ۱۷۵ الی ۱۹۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم. توجه: فر را ۵ دقیقه جلوتر روشن کنید تا گرم شود.

پیتزا,خمیر پیتزا,پیتزا ساده,آموزش آشپزی,پیتزا بدون فر,پیتزا پپرونی,غذاهای فست فود,پیتزا تابه ای,پیتزا مخلوط,پیتزا سوسیس,پیتزا مخلوط,مواد لازم جهت خمیر:

شیر ولرم ۱ پیمانه
خمیر مایه ۱ قاشق سوپ خوری
شکر ۱ قاشق چای خوری
روغن مایع ۱/۲ پیمانه
نمک ۱/۴ قاشق چای خوری
آرد به میزان لازم

مواد لازم برای روی پیتزا:

گوشت چرخ کرده ۲۰۰گرم
رب ۱ تا۲ قاشق سوپ خوری
پیاز ۱ عدد
کالباس ۲۰۰گرم
سوسیس ۲۰۰گرم
فلفل دلمه ای نگینی شده ۱ عدد
قارچ ۲۰۰گرم
آویشن و ادویه به میزان لازم
گوجه فرنگی فیله شده به میزان لازم
پنیر پیتزا به میزان لازم

دستور :

آب و شکر را مخلوط کرده و پس از حل شدن شکر خمیر مایه را افزوده و کنار می گذاریم به مدت ۷ دقیقه تا ۲ برابر گردد.
روغن مایع ،نمک، و شیر را داخل ظرف ریخته و خمیر مایه به عمل آمده را به آن اضافه می کنیم وقتی مواد با هم مخلوط شدن آرد را کم کم به آن می افزاییم تا خمیری لطیف بدست آید. روی خمیر را پوشانده به می گذاریم به مدت ۲۰ دقیقه در جای گرم تا ور بیاید.
گوشت و پیاز را به همراه رب و ادویه تفت می دهیم.
کف ظرف مورد نظر را چرب کرده و خمیر را بعد از استراحت در آن پهن می کنیم و به ترتیب گوشت تفت خورده سوسیس ،قارچ، کالباس، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و پنیر را روی می ریزیم.
و روی ظرف را پوشانده و مجددا کنار می گذاریم تا خمیر استراحت دوم را کند. بعد از آن پیتزا را به مدت ۲۰ دقیق در طبقه وسط فر با دمای ۱۷۵ الی ۱۹۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم.
توجه: فر را ۵ دقیقه جلوتر روشن کنید تا گرم شود.

مطالب بیشتر از سایت ما

سوفله اسفناج با زامبون سوفله

کیبه غذای سنتی لبنان طرز تهیه انواع غذا

سوفله سبزی و گل کلم روش تهیه سوفله

پیتزای گوشت نحوه پخت پیتزا

ساندویچ مرغ و بادام ساندویچ

ساندویچ مرغ و تخم مرغ ساندویچ

سوفله ژامبون روش تهیه سوفله

سوفله مرغ یا ماهی روش تهیه سوفله

پیتزای ساردین پخت پیتزا گوشت

پیتزای پنیر پیتزا