دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

طرز تهیه لازانیا تهیه غذا در مایکروویو

طرز تهیه لازانیا,لازانیا با ماکروفر,غذا با مایکروفر,غذا با مایکروویو,تهیه لازانیا در مایکروفر,تهیه لازانیا در مایکروویو,لازانیا با مایکروفر,لازانیا,آموزش آشپزی,لازانیا با مایکروویو,لازانیا گوشت,تهیه غذا در مایکروویو,غذاهای فست فود

طرز تهیه لازانیا تهیه غذا در مایکروویو

پیاز داغ را آماده کنید بعد گوشت چرخ کرده را همراه با فلفل و زردچوبه به پیاز داغ اضافه میکنیم ، با حرارت متوسط سرخ میکنیم تا آب گوش کشیده بشه. در آخر رب گوجه را به آن اضافه می کنیم و مجددا کمی تفت میدیم . در این فاصله قارچ را به صورت ورق های نازک برش می دهیم و با کمی کره روی شعله زیاد تفت می دهیم و حدود یک قاشق غذا خوری آب لیمو به آن اضافه می می کنیم تا تغییر رنگ نده و در آخر با گوشت چرخ کرده مخلوط می کنیم . فلفل دلمه ای خرد شده را به مخلوط گوشت و قارچ اضافه میکنیم و ۲-۳ دقیقه دیگه مواد رو تفت میدیم.

طرز تهیه لازانیا,لازانیا با ماکروفر,غذا با مایکروفر,غذا با مایکروویو,تهیه لازانیا در مایکروفر,تهیه لازانیا در مایکروویو,لازانیا با مایکروفر,لازانیا,آموزش آشپزی,لازانیا با مایکروویو,لازانیا گوشت,

مواد لازم :

-*- لازانیا یک بسته
-*-گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
-*-پیاز متوسط ۲ عدد
-*-قارچ ۳۰۰ گرم
-*-فلفل دلمه ای ۲ عدد
-*-رب گوجه ۴ قاشق غذا خوری
-*-ادویه کاری ۱ قاشق مربا خوری
-*-نمک و زرد چوبه به میزان لازم
-*-پنیر پیتزا ۴۰۰گرم

طرز تهیه لازانیا

مواد لازم برای سس سفید:

-*-شیر ۴ لیوان
-*-آرد ۴ قاشق غذا خوری
-*-کره ۵۰ گرم
-*-نمک وفلفل کمی

طرز تهیه :

پیاز داغ را آماده کنید بعد گوشت چرخ کرده را همراه با فلفل و زردچوبه به پیاز داغ اضافه میکنیم ، با حرارت متوسط سرخ میکنیم تا آب گوش کشیده بشه. در آخر رب گوجه را به آن اضافه می کنیم و مجددا کمی تفت میدیم .
در این فاصله قارچ را به صورت ورق های نازک برش می دهیم و با کمی کره روی شعله زیاد تفت می دهیم و حدود یک قاشق غذا خوری آب لیمو به آن اضافه می می کنیم تا تغییر رنگ نده و در آخر با گوشت چرخ کرده مخلوط می کنیم . فلفل دلمه ای خرد شده را به مخلوط گوشت و قارچ اضافه میکنیم و ۲-۳ دقیقه دیگه مواد رو تفت میدیم.

 

برای تهیه سس سفید ، ابتدا آرد را در شیر سرد خوب حل می می کنیم و بعد روی حرارت می گذاریم تا غلیظ بشه .در طی این مدت باید مرتب هم بزنیم وگرنه سس ته می گیره و گلوله می شه .وقتی کمی غلیظ شد (مثل فرنی ) کره هم به آن اضافه می می کنیم و صبر می کنیم تا کره ذوب بشه و از روی حرارت بر می داریم .در آخر کمی نمک وفلفل هم به آن اضافه می کنیم .

 

لازانیا رو داخل آب در حال جوشی که مقداری نمک و روغن توش ریختیم ، میریزیم و وقتی نیم پز شد ( مغز لازانیا نباید نرم بشه ) لازانیا رو آبکش میکنیم و روی پارچه تمیز ورقه های لازانیا رو میچینیم تا آب اضافه اش گرفته بشه و ورقه ها به هم نچسبه.

 

کف و دیواره ظرف پیرکس رو با سس مایونز چرب میکنیم . سس مایونز باعث میشه که بعد از پخت ، لازانیا به راحتی از ظرف جدا بشه.

 

یک لایه ورقه لازانیا کف ظرف میچینیم و روی لازانیا سس سفید ، مایه گوشتی ، و پنیر پیتزا و بهمین ترتیب لایه بعدی. روی لایه آخر را کاملا با سس سفید میپوشانیم و روی سس را پنیر پیتزا میریزیم.

 

دقت کنید فقط برای لایه زیری و لایه بالایی از سس سفید استفاده کنید و بین لایه های دیگه سس نریزید تا لازانیا حالت خمیری پیدا نکنه.

 

ظرف را به مدت نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه با درجه ۱۸۰ داخل فر قرار میدیم تا پنیر طلایی بشه.

منبع : آشپزخانه من

مطالب بیشتر از سایت ما

لازانیای پنیر و اسفناج لازانیا لقمه ای

یک ناگت خوشمزه مخصوص گیاهخواران طرز تهیه ناگت

پورک پنیر و اسفناج رولت پنیر و اسفناج

دستور پخت لـخلـخ، عروس بندر ماهی کباب بندری

طرز تهیه ذرت مکزیکی طرز صحیح تهیه ذرت مکزیکی

سیب زمینی تنوری کوکو سیب زمینی

روش پخت مرغ بریان رولت کلم

چیکن استروگانف چیکن

غذای فرانسوی: راتاتویی غذا با گوجه فرنگی

خوراک ماهیچه باقالی پلو ماهیچه