دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دل فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

بستنی یخی با طعم تمشک بستنی

بستنی,بستنی آناناسی,غذاهای مکمل,شیرموزبستنی,طرز تهیه ی بستنی شکلاتی با طالبی,آموزش آشپزی,میوه ای بستنی شکلاتی,بستنی یخی با طعم تمشک,هویج بستنی,شکلات بستنی

بستنی یخی با طعم تمشک بستنی

طرز تهیه : ۱- پورد ژلاتین را با دو قاشق غذا خوری آب مخلوط کرده ، آن را ناری بگذارید تا حل شود . ۲- شکر و آب را در یک قابلمه ریخته ، روی حرارت بگذارید تا گرم شود . هر چند دقیقه یکبار ، آن را به هم بزنید تا شکر کاملا ًدر آب حل شود . ۳- بگذارید محلول آب و شکر به مدت ۳ دقیقه بجوشد ، سپس آن را از روی حرارت برداشته ، ژلاتین را به آن بیفزایید و کاملاً به هم بزنید . این ظرف را کنار بگذارید تا سرد شود . ۴- تمشک ها را در مخلوط کن بریزید تا به صورت پوره در آیند . از یک الک رد کرده ، به آن شربت (محلول آب و شکر) و آب لیمو را اضافه کنید وبه هم بزنید . ۵- این مخلوط را در ظرف پلاستیکی ریخته ، مدت ۶ تا ۷ ساعت در فریزر بگذارید تا یخ بزند (البته نه به طور کامل) . ۶- سپس ظرف رااز فریزر خارج کرده ، با چنگال به هم بزنید و دوباره آن را به فریزر بازگردانید تا به طور کامل یخ ببندد و به صورت جامددرآید . ۷- ده دقیقه قبل از اینکه بخواهید آن را مصرف کنید ، از فریزر بیرون آورید تا کمی نرم شود . با قاشق مخصوص بستنی ، از این بستنی آماده بردارید و در ظرف مخصوص کودک بریزید .

بستنی,بستنی آناناسی,غذاهای مکمل,شیرموزبستنی,طرز تهیه ی بستنی شکلاتی با طالبی,آموزش آشپزی,میوه ای بستنی شکلاتی,بستنی یخی با طعم تمشک,هویج بستنی,شکلات بستنی,

 
به اندازه ۳.۵ پیمانه ( ۹۰۰ میلی لیتر ) تهیه می شود .

 

مواد لازم :

 

 

پودر ژلاتین ۲ قاشق چای خوری
آب ۲.۵ پیمانه / ۶۰۰ میلی لیتر
شکر نرم ۲۲۵ گرم
تمشک ۶۷۵ گرم
آب لیمو ۲ قاشق چای خوری

 

 

طرز تهیه :
۱- پورد ژلاتین را با دو قاشق غذا خوری آب مخلوط کرده ، آن را ناری بگذارید تا حل شود .
۲- شکر و آب را در یک قابلمه ریخته ، روی حرارت بگذارید تا گرم شود . هر چند دقیقه یکبار ، آن را به هم بزنید تا شکر کاملا ًدر آب حل شود .
۳- بگذارید محلول آب و شکر به مدت ۳ دقیقه بجوشد ، سپس آن را از روی حرارت برداشته ، ژلاتین را به آن بیفزایید و کاملاً به هم بزنید . این ظرف را کنار بگذارید تا سرد شود .
۴- تمشک ها را در مخلوط کن بریزید تا به صورت پوره در آیند . از یک الک رد کرده ، به آن شربت (محلول آب و شکر) و آب لیمو را اضافه کنید وبه هم بزنید .
۵- این مخلوط را در ظرف پلاستیکی ریخته ، مدت ۶ تا ۷ ساعت در فریزر بگذارید تا یخ بزند (البته نه به طور کامل) .
۶- سپس ظرف رااز فریزر خارج کرده ، با چنگال به هم بزنید و دوباره آن را به فریزر بازگردانید تا به طور کامل یخ ببندد و به صورت جامددرآید .
۷- ده دقیقه قبل از اینکه بخواهید آن را مصرف کنید ، از فریزر بیرون آورید تا کمی نرم شود . با قاشق مخصوص بستنی ، از این بستنی آماده بردارید و در ظرف مخصوص کودک بریزید .

 

 

طرز تهیه به روش دیگر (بستنی یخی میوه های تابستانی)
طرز تهیه را تا مرحله ۳ طبق دستور مزبور انجام دهید . مقدار ۵۰۰ گرم از انواع میوه های تابستانی (به دلخواه) در قابلمه ای بریزید و مقدار ۴ قاشق غذا خوری آب به آن ها اضافه کرده ، در ظرف را ببندید تا مدت ۵ دقیقه بپزد و میوه ها نرم شوند . سپس آن ها را به صورت پوره در آورید . از الک رد کرده ، به آن شربت اضافه کنید و ادامه کار را طبق دستور انجام دهید .

مطالب بیشتر از سایت ما

ژله خامه ای تهیه ژله شیر نارگیل

رشته پلو با گوشت باقالا پلو

ماکارونی با مرغ ماکارونی دمی ایرانی

گراتن بروکلی گراتن بروکلی

کیک پرتقالی با روکش شکلاتی دسر کودک

طرز تهیه فلفل ‌پلو با مرغ زرشک پلو

طرز تهیه رولت کالباس رولت کالباس

طرز تهیه آبنبات پرتقال و لیمو دسر گلابی

خوراک مرغ با گشنیز کباب مرغ

دستور پخت کیک اسفنجی کیک فنجانی در مایکروفر